Miről is szól?

Gondolatok futóedzésről, versenyről. Csak úgy, éppen ami jön.

Friss topikok

  • Sz.Lacc: @Burgermeister: Sajnos mostansag nem foglalkoztam a bloggal es nem lattam, h irtal. Ha meg relevan... (2020.07.26. 20:04) Asics gel-kayano 23/24 - cipőteszt
  • Sz.Lacc: @rrroka: tudom, hogy csak irigy vagy, hogy én ilyen roppant fotogén vagyok! Nem tehetek róla, enge... (2019.03.08. 20:25) Sok a dolog, közben meg 2019 lett
  • rrroka: Jókat mentél, dupláját.mint èn vadlán óta... de mostmàr belehúzok (2018.11.10. 12:40) Öt nap (majdnem) 88km
  • Sz.Lacc: @rrroka: energia gélem nem volt, gyümipürém volt. Van egy fajta gél, amit úgy bírok, abból eszek 1... (2018.09.28. 14:22) Mert mindennek ára van - Auerhahn Trail
  • rrroka: ok, meggyőztél, megyünk. sípálya felfele hóban, jeee!!! KELL a videók nem elérhetők nekem. (2018.07.07. 14:58) Stubai Basictrail - 2018

Címkék

2013 (1) 2014 (12) 2015 (13) 2016 (6) 2017 (4) 2018 (7) 2019 (1) 2020 (1) Agárd (1) Asics (1) Ausztria (1) Bemutatkozás (4) Bestof (1) betegség (3) edzés (32) félmaraton (12) futóruha (4) Garmin 10 (1) Garmin 405 (1) hideg (4) ikea (1) Ingolstadt (4) Innsburck (1) játék (1) kánikula (4) Kayano-23 (1) Kayano-24 (1) Kayano-25 (1) Keszthely (1) kettlebell (1) KKM (1) kütyü (1) laktát (1) maraton (3) nemedzés (5) összefoglalás (18) ősz (2) PB (5) pihenés (7) salomon (2) semmi (5) sérülés (6) Sonic3 (1) Sopron (6) speedcross4 (1) Stubai (1) tél (9) terv (17) teszt (3) Trail (7) verseny (27) Zalaegerszeg (1) Címkefelhő

Creative Commons

Creative Commons Licenc

Két év

2013.04.09. 22:49 :: Sz.Lacc

Bár pontos dátumom nincs, de valamikor 2010 kora tavaszán kezdtem el rendszeresen futni. Előtte is ugyan el-el mentem kocogni, azonban ezek nem voltak rendszeresek, inkább olyan kóstolgatás. :-) Szerencsére azt már régóta tudtam, hogy szeretek futni, így nem volt probléma az első km-kel.
Persze beleestem én is a kezdők hibáiba, amikre így visszagondolva, már talán kicsit máshogyan csinálnék.
- kicsit lassabban, egyenletesebb tempóban próbálnám meg az első pár száz km-t megtenni. No persze akkor még nem igazán éreztem az ideális sebességet.
- Pontosabb edzéstervvel állnék neki. Pontosabban számolom a megtett km-et. (kíváncsi vagyok hányszor kerültem eddig meg kedven tavamat...) :-)
- A szeptemberi félmaratont nem venném túl komolyan. Jobban mondva, nem állítanék magam elé komoly célidőt. Bár talán ez is kellett, hogy kihajtsam magam nap nap után a Duna gátra futni.

Mindenesetre az elmúlt két évben sokkal jobban megismertem magam, a szervezetem, a lehetőségeimet. Számomra a leglátványosabb eredmény, hogy az elmúlt két évben talán ha egyszer voltam beteg. Előtte évi két-három alkalommal mindig kidőltem legalább egy hétre. Gondolom ennek a munkaadóm is nagyon örül... :-) (Ettől sajnos független, hogy a vállam rendszeresen szarakodik. Valami ízületi gond lehet...) Nem kívánok most nagy változásokról itt papolni, hiszen azért nem fordult ki sarkából az életem, de ártani nem ártott meg a rendszeres mozgás. Mind testileg, mind szellemileg jót tesz, elkezdeni pedig soha nem késő.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés Bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://fusslaci.blog.hu/api/trackback/id/tr45214316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása