Miről is szól?

Gondolatok futóedzésről, versenyről. Csak úgy, éppen ami jön.

Friss topikok

  • Sz.Lacc: @Burgermeister: Sajnos mostansag nem foglalkoztam a bloggal es nem lattam, h irtal. Ha meg relevan... (2020.07.26. 20:04) Asics gel-kayano 23/24 - cipőteszt
  • Sz.Lacc: @rrroka: tudom, hogy csak irigy vagy, hogy én ilyen roppant fotogén vagyok! Nem tehetek róla, enge... (2019.03.08. 20:25) Sok a dolog, közben meg 2019 lett
  • rrroka: Jókat mentél, dupláját.mint èn vadlán óta... de mostmàr belehúzok (2018.11.10. 12:40) Öt nap (majdnem) 88km
  • Sz.Lacc: @rrroka: energia gélem nem volt, gyümipürém volt. Van egy fajta gél, amit úgy bírok, abból eszek 1... (2018.09.28. 14:22) Mert mindennek ára van - Auerhahn Trail
  • rrroka: ok, meggyőztél, megyünk. sípálya felfele hóban, jeee!!! KELL a videók nem elérhetők nekem. (2018.07.07. 14:58) Stubai Basictrail - 2018

Címkék

2013 (1) 2014 (12) 2015 (13) 2016 (6) 2017 (4) 2018 (7) 2019 (1) 2020 (1) Agárd (1) Asics (1) Ausztria (1) Bemutatkozás (4) Bestof (1) betegség (3) edzés (32) félmaraton (12) futóruha (4) Garmin 10 (1) Garmin 405 (1) hideg (4) ikea (1) Ingolstadt (4) Innsburck (1) játék (1) kánikula (4) Kayano-23 (1) Kayano-24 (1) Kayano-25 (1) Keszthely (1) kettlebell (1) KKM (1) kütyü (1) laktát (1) maraton (3) nemedzés (5) összefoglalás (18) ősz (2) PB (5) pihenés (7) salomon (2) semmi (5) sérülés (6) Sonic3 (1) Sopron (6) speedcross4 (1) Stubai (1) tél (9) terv (17) teszt (3) Trail (7) verseny (27) Zalaegerszeg (1) Címkefelhő

Creative Commons

Creative Commons Licenc

Év vége

2012.12.30. 17:03 :: Sz.Lacc

Mivel holnap (12.31) már pihenni szeretnék, illetve egész hétre ez a tervem (4 napra irány Graz), ezért ma meló előtt elindultam a világba, és nem kisebb célt eszeltem ki, minthogy 15km fölött fogok futni. A terv a tőlünk kb. 7km-re lévő ojjektum (igazából egy kastély, de mindegy is) becserkészése, ahol futva még soha nem voltam, csak autóval. Az idő szinte tökéletes volt induláskor, kellemes napos idő, kb. 8-10 fok. Sőt, még a szemetet is sikerült levinnem, nem hagytam fent! (plussz pont kedvesemtől!) :-)
Már induláskor figyeltem a tempómra, edzettségem sajnos nem engedi a slendrián futótechnikát. Célom a 6perc körüli km-ek voltak, amit a táv első felében tudtam is hozni. Számomra szokatlan volt, hogy az útvonalat több helyen is autóút keresztezi, ezért a lámpáknál meg kellett álnom. Sőt, oda felé és visszafelé is sikerült pirosat kifognom egy vasúti átjárónál, percekig kellett várnom, míg a sorompót felengedik, bár fázni még akkor sem fáztam. Mindenesetre a jól bejáratott szakaszaimon nincs ilyen gond, dehát én szeretek veszélyesen élni. :-)
Az ojjektum elérése könnyedén ment, már-már gyanúsan könnyen. Éppen, mikor kanyarodtam vissza, pittyent az órám, 8km-t jelzett. Tervezett táv túlteljesítve, tempó remek, tökéletes volt minden. Míg meg nem fordultam, akkor egy marha nagy széllökés adta tudtomra, miért is volt olyan könnyed a táv első fele. Hazafelé aztán megküzdöttem a széllel, ráadásul ez az az alattomos típus volt, amelyik minden irányból, össze-vissza fúj. Így aztán néha kicsit balra, néha kicsit jobra tántorogtam, mint aki be van rúgva. (nem, akkor éppen nem voltam...) Morogtam is rendesen magamban, hogy a francért nem tud elcsendesedni, amíg én letudom a km-eimet, aztán tőlem fújhat, ahogyan csak akar. Szidalmaim ellenére nem hagyott alább, így mondhatni szelek szárnyán reppentem odafelé, a visszaút viszont küzdelmes volt. Útközben itt még volt egy rövid kitérőm egy étterembe (szilveszteri menü ügyében), ennek okán az órám üvege bepárásodott és nem láttam a pontos részidőket rajta, de érzésre sokat lassultam. A célban pontosan 16km-nél állítottam le magam és az órát is. :-)
Sajnos még nem volt időm feltölteni és kielemezni az adatokat, talán majd ma este. Mindenesetre jól esett a futás és jól éreztem magam, főleg a táv első felében. :-)

Ugye ilyenkor szokás még az óévet összegezni, az új évre pedig terveket szövögetni (Tudom-tudom, nem tartozik szorosan ide, de a héten szomorú hírt olvastam a neten. Meghalt Peter Parker, az "eredeti" Pókember. Üzenem Marveleknek: "Szemetek! Megöltétek Peter-t!" Ráadásul egy tök hülye sztorit is kerítettek hozzá, és szerintem nem ezt érdemelte. Remélem 1 db-ot sem fognak eladni az "új" Pókemberből, és aki ezt kitalálta, pár hónap múlva már a vasgyárban fog szalag mellett dolgozni. Azért kiváncsi lennék, Stan Lee mit szólt mindehez...), de én nem vagyok az a "mától megfogadom" tipus, szóval ilyen nagyon nem lesz. Jó lenne itt lenni:
- Ingolstadt FM
- Nike Bp. FM
- München FM
- UB (irtam a hosszútáv-on, hogy egy negyed csapatom már van, csak ők még nem tudnak róla... Többeket kell még magamhoz édesgetnem, szép szóval, és csalfa reménykeltéssel!) :-)

Ha meg lesz az egész évi összesített futásom, akkor azt majd még kiteszem ide, okuljék belőle minden férfiú, gyermek és asszony! :-)

BUÉK

Szólj hozzá!

Címkék: edzés terv

A bejegyzés trackback címe:

https://fusslaci.blog.hu/api/trackback/id/tr484987929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása