Miről is szól?

Gondolatok futóedzésről, versenyről. Csak úgy, éppen ami jön.

Friss topikok

  • Sz.Lacc: @Burgermeister: Sajnos mostansag nem foglalkoztam a bloggal es nem lattam, h irtal. Ha meg relevan... (2020.07.26. 20:04) Asics gel-kayano 23/24 - cipőteszt
  • Sz.Lacc: @rrroka: tudom, hogy csak irigy vagy, hogy én ilyen roppant fotogén vagyok! Nem tehetek róla, enge... (2019.03.08. 20:25) Sok a dolog, közben meg 2019 lett
  • rrroka: Jókat mentél, dupláját.mint èn vadlán óta... de mostmàr belehúzok (2018.11.10. 12:40) Öt nap (majdnem) 88km
  • Sz.Lacc: @rrroka: energia gélem nem volt, gyümipürém volt. Van egy fajta gél, amit úgy bírok, abból eszek 1... (2018.09.28. 14:22) Mert mindennek ára van - Auerhahn Trail
  • rrroka: ok, meggyőztél, megyünk. sípálya felfele hóban, jeee!!! KELL a videók nem elérhetők nekem. (2018.07.07. 14:58) Stubai Basictrail - 2018

Címkék

2013 (1) 2014 (12) 2015 (13) 2016 (6) 2017 (4) 2018 (7) 2019 (1) 2020 (1) Agárd (1) Asics (1) Ausztria (1) Bemutatkozás (4) Bestof (1) betegség (3) edzés (32) félmaraton (12) futóruha (4) Garmin 10 (1) Garmin 405 (1) hideg (4) ikea (1) Ingolstadt (4) Innsburck (1) játék (1) kánikula (4) Kayano-23 (1) Kayano-24 (1) Kayano-25 (1) Keszthely (1) kettlebell (1) KKM (1) kütyü (1) laktát (1) maraton (3) nemedzés (5) összefoglalás (18) ősz (2) PB (5) pihenés (7) salomon (2) semmi (5) sérülés (6) Sonic3 (1) Sopron (6) speedcross4 (1) Stubai (1) tél (9) terv (17) teszt (3) Trail (7) verseny (27) Zalaegerszeg (1) Címkefelhő

Creative Commons

Creative Commons Licenc

2013 - Összegzés

2014.01.08. 14:05 :: Sz.Lacc

Ismét eltellt egy év, és ilyenkor minden rendes blogtulaj összefoglalót ír kedvencéről, hát én is így teszek!

  • A valaha volt legerősebb nap: 2013.01.11 - 65 lapletöltés (bármit is jelentsen ez... Az okáról fogalmam sincs)
  • Keresőkifejezéssel még soha életben hozzám nem talált senki.
  • 60% Chrome bönkészővel jött az oldalra.
  • 24/32bit színmélység 50-50% Itt érezhetően feszült a verseny, alíg várom a folytatást 14-ben!

És akkor a kommentelőkről:

  • Összesen 3db egész évben (Itt nagyvonalúan magamat is beleszámoltam. Így mindjárt 50%-os növekedés értem el! Elnézés tőlük, hogy darabositottam őket, de itt most érzelemmentes statisztikai adatokkal kell dolgoznom)
  • Bár aki itt kommentelt, az már bizonyosan nyertesnek érezheti magát, mégis a hozzászólók arany-tasztatúráját (drdrdrdrdrdr... -dobpergés-) Rrroka nyerte idén. Nem csak hogy 10 bejegyzésével messze kiemelkedik a mezőnyből, azok tartalma mindíg új perspektívát nyitottak az egyes topikokban. (lásd még Ingolstadt FM-tól eljutottunk az Star Trek felsugárzás menőség-faktoráig)
    Második helyezett Saaby sporttárs, aki bár nem gyakran (1-szer), de kellő mélységgel véleményezte az általam írottakat.
    A szépen csillogó bronz medaliónt pedig magamnak osztom ki, mert szerintem tök jó fej vagyok...
    Köszönöm mindenkinek, és a három dobogós a tárgyi nyereményüket legkésőbb a Tóparti Futópartin vehetik majd át, április 6-án. (remélem jöttök! Én tegnap neveztem.)
  • 8 hozzászólással az ingolstadti FM beszámolóm lett messze a legütősebb, mondhatni KOMMENT-ÁRADAT zúdult rám. Szerencsére a blog.hu bírta a terhelést, és nem nyilvánították DDoS támadásnak az esetet... Huhhh...
  • Ennyi szakmázás után, kérem engedjétek meg, hogy személyes hangot megütve had említsek meg még valakit itt. Bár ő "csak" olvasó, de egy különleges rajongója a blogomnak. Nem tagadom, hogy ezen rajongását és ellenállhatatlan személyiségemet kihasználva sikerült rendszeres intim kapcsolatba kerülnöm vele. Ő a feleségem! :-)

Ha lesz még időm, majd kirakom a 13-as eredményeimet is. A lényeg: 1016km-t teljesítettem az elmúlt évben. Nagyon sajnálom, hogy az érdi közös futás nem lett végig log-olva, így pont az a 7-8km hiányzik a "kerek"1024-hez. :-)

Kívánok mindenkinek kilométerekben gazdag 2014-et!

UPDATE Rrroka kérésére (mindent ugye a kedves olvasóért):

OS aránya:

  • Windows 59%
  • Linux 25%
  • OSX 16%

3 komment

Címkék: semmi összefoglalás 2013

A bejegyzés trackback címe:

https://fusslaci.blog.hu/api/trackback/id/tr345746756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2014.01.08. 19:39:55

Mi megyünk Lemúr Mikivel!

Ez egy nagyon hiányos statisztika, az oprendszer megoszlás hol marad?! :D

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2014.01.09. 13:04:12

@rrroka: Akkor ok, csak Herr Lemur nevet talaltam a nevezettek listajan, tiedet nem lattam.
Jo lesz, vegre valami kihivas, amire edzhetek, es motivaciot ad. 28km-t meg soha nem futottam...

Hiaba, no! Egy igazi arany-tasztatura dijjas nem a nyeremenyet keri szamon, hanem a hianyossagokra hivja fel a figyelmet! :-)
süti beállítások módosítása