Miről is szól?

Gondolatok futóedzésről, versenyről. Csak úgy, éppen ami jön.

Friss topikok

  • Sz.Lacc: @Burgermeister: Sajnos mostansag nem foglalkoztam a bloggal es nem lattam, h irtal. Ha meg relevan... (2020.07.26. 20:04) Asics gel-kayano 23/24 - cipőteszt
  • Sz.Lacc: @rrroka: tudom, hogy csak irigy vagy, hogy én ilyen roppant fotogén vagyok! Nem tehetek róla, enge... (2019.03.08. 20:25) Sok a dolog, közben meg 2019 lett
  • rrroka: Jókat mentél, dupláját.mint èn vadlán óta... de mostmàr belehúzok (2018.11.10. 12:40) Öt nap (majdnem) 88km
  • Sz.Lacc: @rrroka: energia gélem nem volt, gyümipürém volt. Van egy fajta gél, amit úgy bírok, abból eszek 1... (2018.09.28. 14:22) Mert mindennek ára van - Auerhahn Trail
  • rrroka: ok, meggyőztél, megyünk. sípálya felfele hóban, jeee!!! KELL a videók nem elérhetők nekem. (2018.07.07. 14:58) Stubai Basictrail - 2018

Címkék

2013 (1) 2014 (12) 2015 (13) 2016 (6) 2017 (4) 2018 (7) 2019 (1) 2020 (1) Agárd (1) Asics (1) Ausztria (1) Bemutatkozás (4) Bestof (1) betegség (3) edzés (32) félmaraton (12) futóruha (4) Garmin 10 (1) Garmin 405 (1) hideg (4) ikea (1) Ingolstadt (4) Innsburck (1) játék (1) kánikula (4) Kayano-23 (1) Kayano-24 (1) Kayano-25 (1) Keszthely (1) kettlebell (1) KKM (1) kütyü (1) laktát (1) maraton (3) nemedzés (5) összefoglalás (18) ősz (2) PB (5) pihenés (7) salomon (2) semmi (5) sérülés (6) Sonic3 (1) Sopron (6) speedcross4 (1) Stubai (1) tél (9) terv (17) teszt (3) Trail (7) verseny (27) Zalaegerszeg (1) Címkefelhő

Creative Commons

Creative Commons Licenc

Kötelező futódressz?

2012.10.02. 14:15 :: Sz.Lacc

Mint írtam, holnap indulok a nürnbergi fm-on, ennek kapcsán fedeztem fel ezt a kiírásban: "Das aktuelle Funktionsshirt ist die Berechtigung zum Start und zur Verpflegung auf der Laufstrecke und im Ziel." Ami annyit tesz, hogy a rajtcsomag átvételekor kapott polóban vagyok csak jogosult a startvonalhoz állni, illetve a célnál enni/inni. No szép, mondhatom. Szinte már olyan, mit az iskolaköpeny volt anno. (Vagy most megint van? Nem tudom...)

Én megértem a szervezőket, hiszen nagyot dob az összképen az egyen poló, így lehet szponzorokat felhajtani:

aStadtlauf_N_rnberg_2011_150_large.jpg

De sajnos a poló minősége nem éppen a legjobb (müncheni városfutást is ők szervezték júliusban, ott is ilyet adtak), 10km után teljesen kidörzsölte a bimbóimat. :-( Mondjuk a Nike polómmal ugyan ez a gondom, míg az Odlo nagyon kényelmes, puha, azt ingolstadti versenyen adták. Abban akartam futni, de így most kicsit gondban vagyok. Gondoltam arra is, hogy alá veszek egy másikat, de ahhoz meg valószínűleg meleg lesz.

Elvi síkra tervelve a kérdést. A mérleg egyik oldalán a verseny olcsósága (25Euro), a másikon a kényelem illetve a szabad választás joga, hogy nem akarok mozgó reklámtábla lenni. Persze, ha részt akarok venni, akkor mindezt muszály elfogadni. Én mondjuk hozzá csapnék +5 Eurot a nevezési díjhoz, és egy minőségi polót adnék...

Alapvetően nem tartom rossz ötletnek, hiszen a verseny egységesebb képet ad, az összes futó kap versenypolót (amit aztán edzéseken is hord), a rendezvény jobban eladható, így a nevezés is olcsóbb. Valamiféle win-win szituáció kerekedik ki az egészből. Csak a polóminőségre lenne érdemes jobban figyelni.

Mindenesetre én holnap 13:30kor nekiindulok. A többit meg majd meglátjuk. :-)

Szólj hozzá!

Címkék: verseny futóruha

A bejegyzés trackback címe:

https://fusslaci.blog.hu/api/trackback/id/tr94815558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása