Miről is szól?

Gondolatok futóedzésről, versenyről. Csak úgy, éppen ami jön.

Friss topikok

  • Sz.Lacc: @Burgermeister: Sajnos mostansag nem foglalkoztam a bloggal es nem lattam, h irtal. Ha meg relevan... (2020.07.26. 20:04) Asics gel-kayano 23/24 - cipőteszt
  • Sz.Lacc: @rrroka: tudom, hogy csak irigy vagy, hogy én ilyen roppant fotogén vagyok! Nem tehetek róla, enge... (2019.03.08. 20:25) Sok a dolog, közben meg 2019 lett
  • rrroka: Jókat mentél, dupláját.mint èn vadlán óta... de mostmàr belehúzok (2018.11.10. 12:40) Öt nap (majdnem) 88km
  • Sz.Lacc: @rrroka: energia gélem nem volt, gyümipürém volt. Van egy fajta gél, amit úgy bírok, abból eszek 1... (2018.09.28. 14:22) Mert mindennek ára van - Auerhahn Trail
  • rrroka: ok, meggyőztél, megyünk. sípálya felfele hóban, jeee!!! KELL a videók nem elérhetők nekem. (2018.07.07. 14:58) Stubai Basictrail - 2018

Címkék

2013 (1) 2014 (12) 2015 (13) 2016 (6) 2017 (4) 2018 (7) 2019 (1) 2020 (1) Agárd (1) Asics (1) Ausztria (1) Bemutatkozás (4) Bestof (1) betegség (3) edzés (32) félmaraton (12) futóruha (4) Garmin 10 (1) Garmin 405 (1) hideg (4) ikea (1) Ingolstadt (4) Innsburck (1) játék (1) kánikula (4) Kayano-23 (1) Kayano-24 (1) Kayano-25 (1) Keszthely (1) kettlebell (1) KKM (1) kütyü (1) laktát (1) maraton (3) nemedzés (5) összefoglalás (18) ősz (2) PB (5) pihenés (7) salomon (2) semmi (5) sérülés (6) Sonic3 (1) Sopron (6) speedcross4 (1) Stubai (1) tél (9) terv (17) teszt (3) Trail (7) verseny (27) Zalaegerszeg (1) Címkefelhő

Creative Commons

Creative Commons Licenc

2017 év vége

2017.12.31. 21:36 :: Sz.Lacc

Halihó. Itt vagyok, ragyogok! Na jó, csak olyan közepesen pislákolok, de vagyok. :)
Ismét eltellt egy év, lássuk milyen volt 2017.

Ha röviden össze akarom foglalni, akkor azt mondanám, hosszú sérülések, köztük sok jó és pár kiemelkedő futással. 

Előző év végén éppen hogy csak rendbe jött a térdem, mindjárt betegeskedéssel kezdődött az új. Nehezen találtam vissza a rendszeres futáshoz. Január 67km, február 57km. Nem túl acélos kezdés.

Március 98km és áprilisra (142km) újra formába lendültem. Készültem a Sopron Trailre. Egyik emlékezetes futás Tapolcán:

2017_tapolca01.JPG

Aztán májusra újra beütött a krach. Huzatot kaptam és nagyon szerencsétlenül beütöttem a bal térdem és hónapokra akadályozva voltam és csak fájdalommal tudtam futni. Bár ez sem tartott vissza, hogy elinduljak a Sopron Trailen: http://fusslaci.blog.hu/2017/06/21/sopron_trail

Külön emlékezetes volt az a pár nap előtte, amit Rokáékkal töltöttem el Sopronban! Remélem jövőre is sikerül egy ilyen remek hétvégét szervezni! :)

img_0136.JPG

Innentől már nem volt semmi konkrét tervem az évre. Túl sokszor voltam sérült, beteg és minden alkalommal "előről" kezdeni egy felkészülést...

Helyette futottam amikor kedvem volt és szerveztem magamnak kihívásokat.
Itt a kislányom bölcsis kirándulásához futok (halkan jegyzem meg a cél egy remek bajor sörkert volt!) :)

2017_evvege01.JPG

Itt pedig egy fius hétvégére futok le Tapolcáról Balatongyörökre (ez augusztus legmelegebb napjaiban sikerült ezt megtenni. Teveztem hogy kora reggel indulok, persze hogy nem sikerült, csak fél 10kor... Az utolsó 5km-en már nagyon szendvedtem):

2017_evvege02.JPG

Szeptemberben találtam az év utolsó versenyét, amire a változatosság kedvéért ismét csak egy megfázásból kikeveredve indultam el. http://fusslaci.blog.hu/2017/10/08/tour_de_tirol_mert_itt_a_trail_a_tet

Nem hagyhatom ki az összefoglalóból a tapolcai közösségi futásomat pár nappal ezelőttről (még fb poszt is volt róla, amit nem tudok belinkelni ide mert suta vagyok hozzá). Remek hangulatú, baráti futás volt, köszönöm Józsi, Gabi! :)

2017_tapolca0.JPG 

És hogy a jövő évre meglegyen a motiváció: decemberben neveztem az 2018 szeptemberi Arberland UT-re (útvonalmódosítás miatt a 36km-ből 41km lett.). Közben szeretnék még pár versenyt beiktatni, leginkább a Sopron Trailt, de egy félmaratont is nagyon régen futottam versenyen.

A blogról: érdekes, hogy a Salomon cipőtesztem a második legolvasottabb posztom jelenleg. Az első továbbra is egy korábbi írás a zalai szilveszteri futásról. Lehet érdemes lenne egy-egy cipőtesztet is írni. Főleg, ha új cipőt veszek... :) (jövőre esedékes lesz)

70%-a az olvasóknak Windows-t használ, de ami mindenkit lázban tart, a "színmélység verseny" továbbra is 50-50! :)

Idén nem néztem utána, de az aranytasztatúra díjasom bizonyára Róka úr, ajándékát majd következő találkozáskor megkapja! :D

Boldog új évet mindenkinek!

3 komment

Címkék: terv 2017 összefoglalás

A bejegyzés trackback címe:

https://fusslaci.blog.hu/api/trackback/id/tr10013537329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása