Miről is szól?

Gondolatok futóedzésről, versenyről. Csak úgy, éppen ami jön.

Friss topikok

  • Sz.Lacc: @Burgermeister: Sajnos mostansag nem foglalkoztam a bloggal es nem lattam, h irtal. Ha meg relevan... (2020.07.26. 20:04) Asics gel-kayano 23/24 - cipőteszt
  • Sz.Lacc: @rrroka: tudom, hogy csak irigy vagy, hogy én ilyen roppant fotogén vagyok! Nem tehetek róla, enge... (2019.03.08. 20:25) Sok a dolog, közben meg 2019 lett
  • rrroka: Jókat mentél, dupláját.mint èn vadlán óta... de mostmàr belehúzok (2018.11.10. 12:40) Öt nap (majdnem) 88km
  • Sz.Lacc: @rrroka: energia gélem nem volt, gyümipürém volt. Van egy fajta gél, amit úgy bírok, abból eszek 1... (2018.09.28. 14:22) Mert mindennek ára van - Auerhahn Trail
  • rrroka: ok, meggyőztél, megyünk. sípálya felfele hóban, jeee!!! KELL a videók nem elérhetők nekem. (2018.07.07. 14:58) Stubai Basictrail - 2018

Címkék

2013 (1) 2014 (12) 2015 (13) 2016 (6) 2017 (4) 2018 (7) 2019 (1) 2020 (1) Agárd (1) Asics (1) Ausztria (1) Bemutatkozás (4) Bestof (1) betegség (3) edzés (32) félmaraton (12) futóruha (4) Garmin 10 (1) Garmin 405 (1) hideg (4) ikea (1) Ingolstadt (4) Innsburck (1) játék (1) kánikula (4) Kayano-23 (1) Kayano-24 (1) Kayano-25 (1) Keszthely (1) kettlebell (1) KKM (1) kütyü (1) laktát (1) maraton (3) nemedzés (5) összefoglalás (18) ősz (2) PB (5) pihenés (7) salomon (2) semmi (5) sérülés (6) Sonic3 (1) Sopron (6) speedcross4 (1) Stubai (1) tél (9) terv (17) teszt (3) Trail (7) verseny (27) Zalaegerszeg (1) Címkefelhő

Creative Commons

Creative Commons Licenc

Sopron trail 2017

2017.06.21. 12:24 :: Sz.Lacc

Hétvégén megvolt ez a verseny is és bár a felkészülésem a lehető legrosszabban alakul az elmúlt hetekben, nagyon örülök, hogy elindultam és végig is mentem.

Az előzményekről röviden: májusban egy hanyag öltözködés miatt először a hátam kapott huzatot, majd pár napra rá lázasan teljesen kidőltem. Gyakrolatilag már ez elvett két fontos hetet a felkészülésből, de ehhez hozzájött még egy térdsérülés is. Hetekig nem értettem, mi okozta ezt, míg a minap eszembe jutott, hogy még betegen rettenetesen bevertem a térdem a kerti asztalba. Akkor ugyan úgy tűnt, nem komoly a baj, de mikor 1-2 hétre rá újra futni akartam, nagyon fájt... :( Folyamatosan borogattam, kentem, de alig-alig javult.

Ilyen előzmények után jött el a várva várt hétvége, ami nem csak a futásról szólt, hanem Róka és felesége érkezett hozzánk Sopronba. Pénteken laza városnézés és fröccsözés, szombaton pedig a szomszédos Schneeberget másztuk meg.
A túra a spontán tervezés ellenére remekül sikerült: nehéz, de remek útvonalon túráztunk 3-4órát. Utána a közeli faluban ittunk egy kávét és ettünk egy remek sütit is. De hogy biztos legyen a szénhidrát utánpótlás, hazafelé még megálltung Mattersburgban egy Schnitzel-re is. 
Tulajdonképpen egy szombat délutánba belesürítettük az osztrák életérzést: hegyi túrázás, kávé sütivel, Schnitzel almdudlerrel. :) Remek volt ez a nap (is).

Vasárnap reggel 9kor rajtoltunk. Mivel előző nap nem volt semmi extra fájás a térdemben, gondoltam elindulok. Ha meg nagyon nem megy, akkor az 5. km-nél vissza tudok térni a célhoz.
A startnál megláttuk Rókával Józsa Gábor olimpikon maratonistát, akkor már sejtettük, hogy ki nyeri az idei versenyt. Nem tévedtünk... :) (1:51-et futott ő)
Az első km-ek tapasztalata alapján a dombokat és egyeneseket meg tudtam futni, az erősebb lejtőkön sétáltam (bicegtem) csak. Pontosan az ellenkezője a terepfutás legalapvetőbb szabályának, de úgy ment. :)
Mindenesetre így semmiféle célidő-elvárás nem volt magammal szemben, élveztem a versenyt, a tájat, az időt (tökéletes volt). 
A szervezés szerintem remek volt, a befutónál kérdezték is, hogy hogyan éreztem magam, milyen volt a pálya. Mondtam, hogy nagyon tetszett, csak hiányzott a tavalyi dagonyázás... :D

A hivatalos időm: 3:18:09 lett, de mint írtam, itt most a teljesítés volt a célom, és nagyon örülök, hogy sikerült végigmennem. :)
Róka 2:37-et ment. (tátrateával szerintem picit jobb lett volna, de mindegy...) :D

Az új salomon terepcsukámat is itt próbáltam hosszabban először: az útvonal jó részén igazából nem lett volna szükség rá, mégis jó volt benne futni, az utolsó 5-6km-en éreztem, hogy ebben nincs párnázás és csillapítás. Szoknom kell majd a 20km feletti távokat benne.

Itt olvashatjátok Róka beszámolóját a hétvégéről, illetve a versenyről: http://hosszutav.blog.hu/2017/06/19/sopron_trail_megdobbento_ez_szinte_vegig_lejto

Pár fotó a versenyről:

20170618_085230.jpgEgyedüli az országban: templom és kocsma egy épületben

20170618_103837a.jpgFutok :)

20170618_105610.jpgEreszkedés a Tolvaj árokban

20170618_121255.jpgUtolsó km-ek

Tevem egyenlőre nincs a továbbiakra, most megvárom, hogy a térdem rendbe jöjjön. Az idei maratonról már hónapokkal ezelőtt lemondtam, nincs kedvem emiatt stresszelni magam. :) Élezni akarom a futásokat, nem km-t hajszolni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny sérülés 2017 összefoglalás Sopron Trail

A bejegyzés trackback címe:

https://fusslaci.blog.hu/api/trackback/id/tr7112610781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása