Miről is szól?

Gondolatok futóedzésről, versenyről. Csak úgy, éppen ami jön.

Friss topikok

  • Sz.Lacc: @Burgermeister: Sajnos mostansag nem foglalkoztam a bloggal es nem lattam, h irtal. Ha meg relevan... (2020.07.26. 20:04) Asics gel-kayano 23/24 - cipőteszt
  • Sz.Lacc: @rrroka: tudom, hogy csak irigy vagy, hogy én ilyen roppant fotogén vagyok! Nem tehetek róla, enge... (2019.03.08. 20:25) Sok a dolog, közben meg 2019 lett
  • rrroka: Jókat mentél, dupláját.mint èn vadlán óta... de mostmàr belehúzok (2018.11.10. 12:40) Öt nap (majdnem) 88km
  • Sz.Lacc: @rrroka: energia gélem nem volt, gyümipürém volt. Van egy fajta gél, amit úgy bírok, abból eszek 1... (2018.09.28. 14:22) Mert mindennek ára van - Auerhahn Trail
  • rrroka: ok, meggyőztél, megyünk. sípálya felfele hóban, jeee!!! KELL a videók nem elérhetők nekem. (2018.07.07. 14:58) Stubai Basictrail - 2018

Címkék

2013 (1) 2014 (12) 2015 (13) 2016 (6) 2017 (4) 2018 (7) 2019 (1) 2020 (1) Agárd (1) Asics (1) Ausztria (1) Bemutatkozás (4) Bestof (1) betegség (3) edzés (32) félmaraton (12) futóruha (4) Garmin 10 (1) Garmin 405 (1) hideg (4) ikea (1) Ingolstadt (4) Innsburck (1) játék (1) kánikula (4) Kayano-23 (1) Kayano-24 (1) Kayano-25 (1) Keszthely (1) kettlebell (1) KKM (1) kütyü (1) laktát (1) maraton (3) nemedzés (5) összefoglalás (18) ősz (2) PB (5) pihenés (7) salomon (2) semmi (5) sérülés (6) Sonic3 (1) Sopron (6) speedcross4 (1) Stubai (1) tél (9) terv (17) teszt (3) Trail (7) verseny (27) Zalaegerszeg (1) Címkefelhő

Creative Commons

Creative Commons Licenc

Még élek...

2016.04.19. 15:57 :: Sz.Lacc

csak az van, hogy januárban és februárban kevés értékelhető futásom volt. Talán 160km-t hoztam össze a két hónap alatt. Erről meg posztot írni ugye nehéz.
Márciusban aztán javult a helyzet, és heti két futással azért már egy tisztességes 150km-t tettem meg. Április is hasonlóan jól alakul egyenlőre.

Ami igazán hiányzott az év első felében, az a motiváció egy versenyre. Konkrét nagy célom idénre (még) nincs, és a szokásos "rutinversenyek" már nem tudtak annyira motiválni. Szerencsére idő közben találtam magamnak egy két olyan versenyt, amit várok és szívesen is készülök rá!

1. Ingolstadt FM. Már nem is tudom hányadszor... Szeretem, mert ismerem, de a tavalyi időmet megközelíteni nem fogom (1:44:5x), így inkább csak rutinból tolom majd végig. Egy 1:50 körüli idővel elégedett lennék...

2. Májusban káli futás, illetve Keszthely félmaraton. Káli futás jó móka lesz (ha tudok menni), hangulatos verseny, és talán újra találkozok Róka és Miki futóblogtársakkal is.
Keszthelyre is inkább csak a rutin visz (ha visz). Mondhatni, egy emlékfutás a tavalyi maratonom tiszteletére... :-)

3. Az igazi motivációt a juniusi soproni terepfutás adja most. http://soprontrail.hu/index.php Nem apróztam el, mindjárt a 25km-es távra neveztem (800m szinttel). :-) Gyönyörű táj, csodás erdő, mindez a szülővárosomban, hát ezt nem hagyhatom ki!

Ennek örömére voltam is egy terepszemlén az egyik hétvégén
sopron_terep.JPG

Meglepődve tapasztaltam, hogy az erdőben mindenhol szépen kitáblázott utak és ösvények. Sok helyen térkép, azokon a túraútvonalak (télen melyik használható sífutásra!) pontosan jelölve. Az elmúlt években rendszeresen futottam itt és most szembetűnő volt, mennyit fejlődött a soproni erdő ezen a téren.
(pl. a tolvalyárokból felfelé van egy nagyon meredek szakasz, ahol szépen kiépített biztosító kötél segíti a túrázókat. Plussz a természet ajándéka, hogy az elején van mindjárt forrás is, így a frissítés is megoldott! Pazar.)
Csak ajánlani tudom mindenkinek a környéket, aki szereti a kirándulást és/vagy a terepfutást!

Tavaszra és versenyre fel, illetve ahogy azt hagyományosan Sopronban mondják: Jó szerencsét!

3 komment

Címkék: terv félmaraton 2016 Sopron nemedzés

A bejegyzés trackback címe:

https://fusslaci.blog.hu/api/trackback/id/tr408644994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2016.04.20. 11:23:33

káli futáson ott leszünka nordicwalking csapattal, az már tuttti!
A 800 m szint már egész jó 25 kirin, de amúgy szerintem áttévedtél Ausztriába, ha ilyen kiépítettség van. :D

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2016.04.20. 11:55:24

@rrroka: nem-nem, ez biztosan meg magyar földön volt! :-) Azert is irtam meg, mert engem is nagyon meglepett. Mondjuk az elmult idöben rengeteget fejlödött Sopronban (is) a futo/sportelet. Korabban alig-alig talalkoztam valakivel edzes közben, most meg futok, nordicolok, turazok, biciklisek... Es ez jo! :-)
Kali futasra jo lenne menni, de meg nem tudom hogyan fer bele a programba. Viszont az mar biztos, hogy pünkösd elött (majus 12-16) Bp-en leszünk, remelem egy közös futkoraszast csapunk! :-)
süti beállítások módosítása